czwartek, 21 sierpnia 2014

08"O tym jak rozpętałaś wojnę Niemiecko-Austryjacką"



Obudziłaś się rano , na jego ramieniu.
Przeciągnęłaś się leniwie , spojrzałaś w stronę śpiącego chłopaka.
Nie wiesz dlaczego ale miałaś nadzieję , że ujrzysz tam Stefana.
Tak, tego Stefana któremu obiecałaś , że przyjdziesz.
A ty co zrobiłaś?
Przespałaś się Andreasem.  
Ale przecież każdy ma prawo do błędu, ale czy do takiego , którego żałowałabyś do końca życia.
Wtedy , gdy byłaś prawie pewna czego chcesz, zrobiłaś coś przez co masz mętlik w głowie.
Którego kochasz?
Który jest najważniejszy?
Delikatnie wstałaś z łóżka tak by go nie obudzić?
Do treningu jest jeszcze trochę czasu.
Poszłaś do łazienki by wziąć prysznic , by zmyć z siebie problemy,
Choć na chwile , ale ta chwila zapomnienia zdarzała Ci się coraz częściej , nie umiałaś temu zaradzić.
Przecież zawsze ci powtarzano , że problemy się rozwiązuje.
Al kiedy ty nie wiesz jak.
Nie ty wiesz jak.
Wystarczy powiedzieć jednemu ,że kochasz drugiego.
Ale któremu to powiedzieć?
Nie jesteś pewna swoich uczuć.
Czy jesteś pewna , że kochasz któregoś z nich ?

 Milczenie zabija we mnie ból
Słyszysz? Czy mnie widzisz?
Obiecuje, sprawia, że stajesz się
Obiektem bez blasku
Tak płakałam, myślałam o Tobie
Utopiłam niebo w falach, falach
Wszystkie moje żale, moja historia
Odzwierciadlały mnie
Jestem niczym, jestem nikim
Cały mój ból jak królestwo
Jedyna obrona więzi mnie
Ujrzeć światło między prętami
Zobaczyć jak niebo jest piękne
Usłysz jak brzmi mój głos (brzmi)?
*

Miałeś wybór?
Nie , nie miałeś.
Musiałeś wrócić do hotelu inaczej spałbyś na ławce przed skocznią.
Ale dla niej mógłbyś spać nawet na chodniku przy drodze szybkiego ruchu.
Byle tylko przyszła i przytuliła cię i powiedziała że kocha.
Dlaczego nie przyszła.
Chciałeś pójść tam do niej w nocy, by sprawdzić czy nic jej nie jest.
Nawet podszedłeś  do jej drzwi  i usłyszałeś jej miarowy oddech.
Poszedłeś do siebie.
Ale nie mogłeś zasnąć i nie, nie utrudniał Ci to Morgi , który okropnie chrapał ,ale ta myśl , że ona nie przyszła.
Może jest ktoś jeszcze oprócz ciebie?
Wiesz jedno będziesz walczyć.
Nawet jeśli mógłbyś polegnąć. 
Polegniesz dla niej.

*
 Co to jest za dziewczyna, czy ktoś podpowie mi?
Gdy ciało swe wygina - miód malina!
I nie ma drugiej takiej, co ciało takie ma.
Nie mogę się powstrzymać - miód malina!
 
*

Obudziłeś się z uśmiechem na ustach.
Usłyszałeś wodę w łazience wiedziałeś , że to ona tam jest.
Dlaczego to zrobiłeś?
Poczułeś coś , co podnieciło cię do granic możliwości.
Była taka piękna i  nieskazitelna.
Zakochałeś się bez pamięci.
Nie panowałeś nad tym co robisz , po prostu  raz poczułeś jej usta i nie mogłeś przestać.
Ona nie wyrywała się , stwierdziłeś że też tego pragnie.
Jej dotyk wywoływał na twojej twarzy uśmiech.
Jest jeszcze Stefan.
Skąd wiesz?
Gdy zasnęła , ty wpatrywałeś się jeszcze w nią.
Przez sen wypowiadała dziwne zdania "Nie Stefan zaczekaj!", "Stefan ja , ja cię,,,"
Ostatniego nie dokończyła.
Wiedziałeś , że będziesz walczył.
Nie oddasz jej tak łatwo.
Ale czy możesz ją oddać kiedy ona nawet nie jest twoja?

*

Słyszałem odgłosy wydobywające się z pokoju obok , ale czy mówić o tym Stefanowi?
On jest w niej zakochany , nie śpi po nocach.
To by go załamało.
Bo na pewno Wellinger nie poszedł tam pobawić się w z nią och i ach.
To babiarz cholerny.
Zabawił się już jedną fotografką kadrową.
Przez cały sezon wmawiał jej że ją kocha , a tak naprawdę rzucił ją w Planicy na koniec sezonu.
Był z nią tylko dla seksu.
A nie patrząc była bardzo atrakcyjną dziewczyną.
Załamała się biedna , płakała tak głośno że z daleka było słychać.
Na lato nie pojawiła się na zgrupowaniu i głos  po niej zaginął.
Dlatego pojawiła się Kaja...

Krótki ekspresowy rozdział ostatni na wakacjach.:( Czy tylko mnie te wakacje tak szybko zleciały? 
Pozdrawiam :)

 
 



7 komentarzy:

  1. świetny rozdział ♥
    czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  2. MISTRZU! Lepiej się już napisać tego rozdziału nie dało, nie? Phi, no pewnie, że się nie dało. Świetnie oddałaś emocje bohaterów. Każdego z osobna w inny, wyjątkowy sposób. Godne pozazdroszczenia, że potrafisz tak pięknie uchwycić punkty patrzenia i postrzegania uczuć bohaterów, w których każdy z nich jest inny, odmienny. Zupełnie jak w życiu codziennym. Każdy człowiek jest inny. Tak samo tutaj. Zatem ogromny plusik za realistyczność. :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. super rozdział :) Nie wiem co powiedzieć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To się porobiło...Kaja nie jest pewna swoich uczuć, ma w głowie totalny mętlik, nie wie, co robić...Co najważniejsze nie wie, którego faceta darzy uczuciem... Myślę, że powinna się zdecydować, bo nawet nie zdaje sobie sprawy jak rani Stefana...A on ją tak kocha, gdyby mógł to oddałby za nią życie. Do tego jeszcze ta wzmianka o Andim, który zmienia dziewczyny jak rękawiczki i o tym, że Kaja ma być jego kolejną zdobyczą. Ech, nie wiem, co mam o tym myśleć...
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominuję Cię do Liebster Award http://powiem-tylko-jedno-kocham-cie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny rozdział :*
    Czekam na nn :3
    Obserwuję i zapraszam do mnie :*
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się Twój blog ;3 zostałaś nominowana do Liebster Award. Więcej informacji: http://milosneopowiadania.blogspot.com/2014/09/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń